Kiwanis Golf Open 2020

Ondanks deze lastige Corona-tijd zijn wij er er toch in geslaagd om een mooi festijn weg te zetten. De weersomstandigheden waren niet veelbelovend maar vanaf 12.30 uur werd het droog en konden we met 100 deelnemers op de prachtige Turfvaert course de wedstrijd afwerken.

De Culinaire verrassingen tijdens de wedstrijd en een goede BBQ na afloop droegen bij aan dit succes.

Na afloop kon er een cheque van € 15.000,00 worden overhandigd aan het regionale doel, de Zorg en Onderwijs Nu (ZON).

Het kiwanis Golf Open 2020 is een gezamenlijk project van de Kiwanisclubs Halderberge/Rucphen, Wouw-Zoomvliet, Bergen op Zoom, Roosendaal en Moerdijk.

/imagecache/lg/uploads/2020/09/uitreiking-cheque.jpeg                   /imagecache/lg/uploads/2020/09/sponsors.jpeg

Meer foto's vindt u hier