Over ons

Als lokale club organiseren wij onder de Kiwanisvlag een aantal activiteiten per jaar voor fundraising (en voor het plezier).

Ons haringhappen is vele jaren een zeer  goed bezocht evenement geweest. Dat evenement is inmiddels geëvenaard door onze oesterparty, jaarlijks in september. Inmiddels werken we, na het geslaagde kerstconcert van Dana Winner in de basiliek, aan een nieuwe traditie van kerstconcerten. Daarnaast ondersteunen wij bijvoorbeeld ook de organisatie van de Avondvierdaagse in Hoeven. Ook organiseren wij samen met een aantal zusterclubs een jaarlijks golfevenement.

Met de opbrengsten van onze activiteiten dragen wij ieder jaar bij aan een rijke variatie van goede doelen.

Naast deze evenementen voor een breed publiek organiseren we ook clubactiviteiten: een jaarlijks nieuwjaarsdiner, een ladiesnight (waar de heren de dames culinair in de watten leggen) en bedrijfsbezoeken.